Friday, December 10, 2010

tabligh ,,

. . . a s s a l a m u a l a i k u m . . .

sebenarnya aku nak post pasal seorang budak tak gune nie ,, dok menuduh aku bukan-bukan ,, hantar mesej kat FACEBOOK aku ,, kutuk-kutuk blog aku ,, tak puas hati dengan blog dan post aku ,, pesal entah .. tapi aku berubah fikiran ,, daripada aku kutuk dia tak dapat pape ,, bek aku kongsi cerita pasal peristiwa yang pertama kali berlaku di kawasan perumahan tempat aku tinggal ini ,,

pada jam 6.45 petang tadi ,, ada 3 orang datang ke rumah aku ,, pakai jubah labuh beb ,, masa tue aku ada 2 sangkaan ,, baik dan buruk ,, kalau sangkaan baik aku ,, orang-orang ini adalah pasukan tabligh ,, kalau sangkaan buruk aku ,, orang-orang ini adalah pencuri yang menyamar jadi baik ,, ternyata sangkaan baik aku yang betul ,, pasukan ini adalah pasukan tabligh ,,

hohoho ,, kalau dah kate tabligh ,, tak kanlah cerita pasal doremon lak ann ?? mestilah cerita pasal agama ,, memang aku dapat ilmu tambahan mase tue ,, hehe ,, tak sangke ,, ilmu tambahan yang bermanfaat dunia dan akhirat ,,  ;)  give thanks to Allah ,,


- gambar hiasan -

special guest :)