Tuesday, December 28, 2010

senior ??

. . . a s s a l a m u a l a i k u m . . .

pejam celik pejam celik , kejap jea da nak habis tahun 2010 ,, dan tahun 2011 pun da tak sabar nak menonjolkan dirinya ,, fuhh ,, 02 / 01 / 2011 secara rasminya aku dan rakan-rakan seperjuangan akan menjadi senior sekolah ,, haaa ,, kepala sekolah laa senang citer ,, errrggghhhh ,, kalau dah form 5 ,, mesti ada SPM ,, huaaaa ,, malas nyer ,, kena belajar lagi lol ,, SPM dah laa penting ,, lagi-lagi bagi budak-budak yang amik aliran sains ,, tak kisah arr sains apa ,, mestilah kena belajar tol-tol ,, law tak ? membazir jea masuk aliran sains ue ,, huh ,, kimia ? add mathe ? fizik ? mathe moden ? b.m ? b.i ? b.a.t ? sejarah ? psi ? pqs ? haaa ,, biologi aku tak amik ,, so ? tak perlu laa aku senaraikan ,, semua sekali 10 subjek ,, fuh ~  10 jek beb ,, tak banyak pun(ayat poyo) haha ,,

lepas SPM ,, nak kerja apa hah ? atau nak lanjutkan pelajaran ?? wahh ,, jaoh seyh aku pikir ,, kueng , kueng kueng ,,, tapi tak pe ,, merancang masa depan laa katekan ,, kita cuma merancang ,, ALLAh yang menentukan ,, betul bukan ?? heheh ,, 

wooooooo ,, awal-awal mak aku dah cakap ,, " next year , no lapy , no handphone ! " =.="" ,, kalau handphone ue tada masalah ,, law tak de topup ,, aku memang takkan sentuh handphone ue ,, hehhe ,, tapi , law lapy ?? tue yang susa ,, huh ,, macam nak pecah pembuluh darah aku ,, tapi ,, tak salah law aku berkorban ?? cewahhh ,, leh caye ke aku ni ? nanti ,, cakap lain ,, wat lain ,, bak kate budak asrama *bual je lebih ,,  hehe ,,, tak pee ,, aku akan cuba ,,

belum cuba , belum tau ,,
sudah cuba ? hari-hari mau ,,

ada kaitan ke ?? entah laaaa ,, menyanyah je laa aku nie ,, pape pun ,, 

"all the for SPM 2011 !"

special guest :)