Friday, December 31, 2010

2011 , bolehkah aku menghadapinya ??

بسم الله الرحمن الرحيم
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
 
haa ,, penulisan baru ,, ada font jawi kat dalam post aku ,, perubahan sempena tahun baru 2011 , cakap pasal tahun baru ni ,, korang semua da ada azam baru ke belum ?? haa ,, azam aku untuk tahun 2011 ,, cuba sedaya upaya aku untuk dapat street A's dalam SPM , semoga aku berjaya capai azam aku ni ,, setiap usaha mestilah di iringi dengan doa ,, haaa ,, bagi calon SPM 2011 ,, korang dah sedia untuk terima cabaran SPM ?? haha ,, peperiksaan terakhir yang wajib di tempohi oleh pelajar-pelajar sekolah menengah di seluruh MALAYSIA ,, 

bagi aku ,, pembelanjaan untuk beli keperluan sekolah untuk tahun depan ,, adalah yang jimat ,, sebab barang-barang tahun ni masih elok dan boleh di gunakan lagi ,, jadi ?? tak perlulah kita membazir ,, sebab membazir itu amalan syaitan ,, betul bukan ?? hmm ,, ayah aku pun cakap ,, baru pertama kali dia nampak aku berjimat ,, pergghhh ,, tak bangga lak kan ?? hehe ,, tak puas hati ?? suka hati korang laa ,, famili aku ,, nak wat pe sibuk ?!  hehe ,, 

berdebar-debar aku , bila pejam celik ,, dah nak tingkatan 5 lak aku ,, hmmm ,, SPM ,, SPM ,, SPM ,, 'must get in serious mode from now on' hmm ,, bagi pembaca yang budiman ,, doakanlah kejayaan aku agar aku dapat capai azam aku pada tahun 2011 ,, insyaALLAH ,, amin ,,,  ;)


sekian ~

special guest :)