Thursday, December 16, 2010

aku pandai english ?

. . . a s s a l a m u a l a i k u m . . .

tujuan aku post entry ni bukanlah untuk aku berbangga diri atau riak atau takabbur atau sebagainya .. tapi , tujuan sebenar aku post entry ni untuk teguran kepada diri ku sendiri dan sesiapa yang terasa .. sesetengah pihak menganggap aku ni pandai dalam subjek english ,, tapi , sebenarnya aku bukanlah pandai sangat dalam subjek ni ,, english aku mase PMR dapat A pun atas usaha aku dan dorongan ibubapa , keluarga , cikgu-cikgu dan rakan-rakan ,, dan aku mempunyai azam ,, untuk memperbaiki keputusan aku masa UPSR dengan mendapat B dalam subjek english ,, walaupun berjaya dapat markah 80/100 ,, tapi masih lagi dalam golongan gred B kerana graf markah untuk subjek english untuk mendapat A di naikkan ,, 

ada yang cakap aku ni pandai english , tapi hakikat nya ,, aku segan dengan pujian itu ,, sebab aku kurang pandai dalam subjek ni ,, hmm ,, jadi ,, jangan laa puji-puji aku sangat ea ? aku tkut nanti aku jadi takbur .. sampai di sini sahaja coretan aku ,, salam ~

special guest :)