Sunday, December 05, 2010

reunion

. . . a s s a l a m u a l a i k u m . . .

Photobucket 
 aku tak datang ;D

hmmm ,, rase maacam rugi lak tak datang reunion ni ,, tempat dengan masa dah cantik da ,, hari khamis 02/12/2010 , kat Restoran Remaja Klasik berdekatan dengan angsana ,, =__=""

rangcangan awal ,, nak join the party juga .. tapi ada lak yang faulnya ,, transport lak tak ada ,, cuaca lak hujan dan memang tak mengizinkan aku nak pergi ,, ayah ibu akak abang ipar ,, semuanya kerja ,, waduh ,, dah memang mati akal da ,, kemudian ,, aku pun tidur jelah ,, bangun-bangun jam da pukul 16.25 petang ,, hujan pun dah mula nak reda ,, ok lah ue ,, tapi ,, faulnya lagi ,, lagi 5 minit je majlis ue berakhir ,, perjalanan dari rumah aku ke angsana( kalau jalan tak sesak ) makan masa 10 minit ,, tapi kalau da lepas hujan ni kompem arr jalan sesak .. lagi-lagi jalan kat bandar baru uda ue ,, perghhh ~ 

bila aku tengok henfon aku ,, ade 10 mizkol from 'ameng' ,, giler arr [0_0] ,, tak banyak lak ann ?? da laa henfon ue aku set vibrate je ,, memang tak sedar laa ,, hmmm ... konklusinya ,, memang aku tak dapat nak hadir laa ,, :'(
sedih beb ,, da laa 4 tahun tak jumpe diaorang semua ,, then ,, pas maghrib je ,, aku online arr facebook aku ,, perghh ... home wall aku penuh dengan uploaded pic time reunion tadi ,, dan status-status pasal reunion tadi ,, semuanya daripada kawan-kawan lama aku punya facebook ,, aku pun dengan senang hatinya ,, tengok laa gambo-gambo korang ,, nampak macam best ? tapi memang best laa kan ?? 

then ,, aku mesej ameng ,, dia cakap ,, "you miss the fun moment, hazim !" ... huaaaaaaaa ,,, memang aku cemburu giler masa tue ,, tapi tak pelah ,, benda da lepas ,, biarkan jelaaa ,, pape pun ,, even aku tak pergi majlis ue ,, tapi aku masih lagi berhubung dengan korang kan ?? hehehe ;)  memag ramai yang tanya ,, kenapa aku tak hadir ,, tapi aku da jelaskan kat diaorang ,, dan diaorang paham ,, friends ,, even aku tak hadir ,, tak bermakna aku da lupakan kat korang ,, friendship remains forever !!

Photobucket 
will miss you all so much  T_T

special guest :)