Saturday, March 12, 2011

belum cuba , belum tahu

بسم الله الرحمن الرحيم
 السلام عليكم ورحمة الله وبركاته


dari kiri [amerul arif, abu toalib, andi, hazim(saya)]

Pada hari Isnin, 07/03/2011 yang lepas ,, sekolah saya telah mengadakan pertandingan Ihtifal Ilmi peringkat sekolah bagi mencari pelapis untuk pertandingan Ihtifal Ilmiah peringkat negeri pada 08/04/2011 - 09/04/2011 depan , bertempat di sekolah saya ,,, haaa ,, sekolah jadi tuan rumah ?! issshhhhh ,, tak bestnye ! baru nak berjalan-jalan ke sekolah orang ,, nak wat macam mana ? terima jelah ..

Pada tahun ini ,, pertama kalinya saya menyertai pertandingan forum terbuka ,, dengan membawa tajuk "modal akhlak" ,, huh ,, memang seronok ! walaupun terpaksa mengorbankan 1 jam masa khat saya ,, tapi tak pelah ,, yang penting forum ini memang best !!

Walaupun hanya mempunyai 3 hari untuk mencari isi dan berlatih ,, tapi ,, bak kata pepatah ,, "nak seribu daya , tak nak seribu dalih" ,, dalam masa 3 hari itulah saya dan rakan-rakan (andi, abu, amerul) mencari isi-isi yang berkaitan dengan tajuk di makmal komputer ,, dan berlatih dalam masa 3 hari itu juga ,, 

Hasilnya ? amat memuaskan ,,banyak isi yang diperoleh dengan mudah ,, ahaaa ,, dan penyampaian ketika pertandingan juga begitu memuaskan ... Alhamdulillah ~

*tapi,, keputusannya belum tahu lagi .. hehe ,, hopefully dapat jadi juara .. aminnnn ,,

special guest :)