Tuesday, August 30, 2011

Salam Syawal Al-Fitri

assalamualaikum,

Bila saya buka sahaja blogger.com, check kat dashboard... majoriti kawan-kawan update blog cerita tentang hari raya. Ada yang buat ucapan hari raya, ada yang cerita tentang merdeka-raya, ada yang cerita tentang persiapan hari raya dan sebagainya. Tambahan lagi, lepas sahaja raya, saya akan berhadapan dengan trial SPM, doakan yang terbaik untuk saya (:

Ahaaa, dikesempatan yang ada ini, saya Muhammad Hazim Bin Ahmad mewakili diri saya sendiri (: ingin mengucapkan :

"Selamat Hari Raya Aidilfitri"
- Maap Zahir wal Batin -

Al-maklumlah, saya ini jenis yang banyak bercakap, banyak bergurau senda, happy go lucky ! Andailah...
dalam perbuatan/perilaku saya atau kata-kata saya atau gurauan saya atau dalam blog saya ini....
  • ada menyinggung hati mana-mana pihak
  • menyindir mana-mana pihak
  • mengumpat dan mengata mana-mana pihak
  • termakan atau terminum
  • terambil yang bukan hak saya
  • marah tanpa diduga
  • bertanya entah apa-apa
  • merapu tak memasal
  • bertepuk tampar berlebihan
  • dan bermacam lagi yang tidak disengajakan....
saya menyusun sepuluh jari memohon berjuta kemaafan daripada hujung rambut hinggalah ke hujung lantai (:
Kalau nak duit raya, dijemput datang ke rumah, kalau tak nak, tak mengapa.. saya tak kisah pun...

p/s: Tahun ini saya tak sempat nak buat kad raya dan bagi kepada awan-kawan, tapi saya sudah siap sekeping kad raya yang ringkas sahaja untuk semua. 

klik pada gambar untuk gambar yang bersaiz asal :)

sekian;
salam lebaran daripada: Hazim Ahmad,

special guest :)