Wednesday, August 11, 2010

S M A's fever 2010 !

alhamdulillah fasa pertama S M A (syafawi) berjalan dengan lancar...dan aku juga berjaya menjawab kesemua soalan yang dilontarkan oleh pemeriksa dengan jayanya..
alhamdulillah..
semasa syafawi..aku berada di kauter 1(lelaki terakhir dikauter 1)..pemeriksanya adalah seorang ustazah yang baik hati..pada mulanya aku tersangkut pada satu soalan Mutalaah..tentang perkataan seerti..aku mulai cemas..tetapi aku tenangkan diri..dan meneruskan kepada soalan Hadis dan Al-Quran..kesemua soalan aku dapat jawab..alhamdulillah..
semasa aku menjawab soalan Al-Quran..Allah membantu aku dengan mendatangkan jawapan bagi soalan Mutalaah yang aku tersangkut tadi..
aku meminta izin kepada pemeriksa untuk mengulang semula soalan Mutalaah yang aku tersangkut tadi..dan Alhamdulillah aku dapat menjawabnya...
itulah detik-detik paling gembira bagi aku..tapi, aku tak boeh leka..sebab lepas ini ade lagi 2 periksa yang menanti aku..

1) percubaan S M A 2010..
2) S M A sebenar 2010..

doakanlah kejayaan aku berjaya dengan cemerlang.. amin..


~give thank to ALLAH~
ALHAMDULILLAH....

special guest :)